سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیم و کابل مشهد

نظر

 سیم و کابل مشهد

سیم و کابل از جمله کالا هایی  هستند که کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارند. در واقع این کالا ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و کاربردهای گوناگونی دارند. شرکت سیم و کابل مشهد از جمله شرکت هایی است که تولید انواع محصولات سیم و کابل با قیمتی مناسب و به صرفه را ارائه می کند.

در واقع فعالیت‌های این شرکت در زمینه تولید سیم‌ها و کابل به کمک تیمی از افراد متخصص و با تجربه صورت گرفته است. افرادی که در این شرکت مشغول به فعالیت هستند، با استفاده از دانش روز دنیا و تلاش و پشتکار مستمر، موفق به اخذ علامت استاندارد ملی شده‌اند.

این شرکت دفتر و نمایندگی‌های بسیاری در مشهد و تهران دارد. گستردگی و تنوع محصولات تولیدی آن، سبب فروش بالای محصولات این شرکت شده است. در مقاله پیش رو در مورد انواع محصولات تولیدشده در این شرکت و قیمت آنها، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 شرکت صنایع سیم و کابل مشهد فعالیت‌های خود در زمینه تولید انواع متنوع سیم و کابل را از سال 1370 آغاز کرده است. این شرکت با تلاش شبانه روزی و به کمک نیروی متخصص و حرفه‌ای که برای تولید انواع سیم و کابل به کار گرفته است، موفق به دریافت جوایز متعدد در زمینه استاندارد شده است.

 سیم و کابل مشهد

 

 آزمایشگاه‌ها و بخش‌های R&D در این کارخانه، به کمک به روزترین دانش دنیا، تست‌های مختلفی را برای آزمودن کیفیت سیم و کابل‌ها طراحی کرده اند. بنابراین از این طریق به بهبود کیفیت و کارایی محصولات کمک شایانی کرده اند.

این شرکت در سال 1395 موفق به کسب عنوان بهترین مرکز تحقیق و توسعه کشور شد و لوح تقدیر مربوط به حوزه را دریافت کرد. همچنین این شرکت در سال 95 عنوان بهترین صادرکننده و واحد نمونه در کشور را کسب کرد که افتخار بزرگی در زمینه تولید است.

کسب عنوان واحد نمونه صنعتی در سال 1394 و همچنین کارآفرین برتر در همین سال و سال 93 از دیگر افتخارات این شرکت تولیدی است. شرکت سیم و کابل مشهد صادرات خود را از سال 93 آغاز کرد و به منظور جلب مشتریان خارجی به استاندارندهای بین المللی نظیر IEC، VDE، BS و DIN و JTS دست یافت.

 

معرفی محصولات تولیدی در شرکت سیم و کابل مشهد

این شرکت خدمات گسترده‌ای در زمینه تولید و ارائه محصولات سیمی و کابل با کیفیت ارائه می‌دهد. برخی از محصولات شرکت سیم و کابل مشهد به شرح زیر است:

سیم ساختمانی

سیم‌های ساختمانی خود به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

سیم مشهد

سیم‌های مفتولی

سیم‌های هادی و چند مفتولی، سیم‌هایی از جنس مس هستند که در محل‌های خشک مورداستفاده قرار می‌گیرند. در واقع از چنین سیم‌هایی برای سیم کشی بخش داخلی و فرمان‌های الکتریکی استفاده می‌شود.

سیم‌های قابل انعطاف

این سیم‌ از جنس مس تابیده‌شده هستند و نام سیم های افشان معروف میباشد  از این مدل سیم‌ها  در مدارهای روشنایی و فرمان‌های الکتریکی استفاده می‌شود. استفاده از این سیم‌ها به صورت مستقیم و در زیر دیوارها مجاز نیست.

سیم‌ها و کابل‌های تخت

سیم‌ها و کابل‌های تخت شامل موارد زیر هستند:

·        سیم نایلون

·        کابل کیسه‌ای

·        کابل‌های زیر گچی

·        کابل تخت

·        کابل‌های کولری

سیم نایلون

کلیه سیم‌ها و کابل‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند، در دفتر فروش سیم و کابل مشهد یا نمایندگی سیم و کابل مشهد در تهران ، قابل سفارش هستند. این گونه سیم‌ها و کابل‌ها از جنس مس ساخته می‌شوند و در محل‌هایی که فشار مکانیکی کمی وجود دارد، قابل استفاده‌اند. استفاده از آنها در دماهای بالا مجاز نیست.

سیم و کابل مخابراتی، تلفنی و شبکه

·        سیم‌های تلفنی 

·        سیم‌های تلفنی و آیفونی

·        دوبل هوایی

·        کابل مخابراتی هوایی با عایق و روکش PE

·        کابل مخابراتی هوایی مهاردار یا عایق

·        کابل شبکه

کابل شبکه

سیم و کابل‌های مخابراتی بصورت زوجی و در دو نوع هوایی و زمینی تولید می شود . در این دسته از طریق نمایندگی سیم و کابل مشهد در تهران قابل سفارش هستند. در واقع نمایندگی سیم و کابل مشهد، لیست قیمت‌های مربوط به این محصولات را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

کابل‌های شبکه از جنس مس خالص هستند که با روکشی از جنس pvc عایق شده اند و در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند.

 کابل‌های کواکسیال و فرکانس رادیویی

·        کابل کواکسیال JIS C 3501

·        کابل کواکسیال RG series

در واقع این کابل‌ها از مس یا آلیاژ مس تولید شده اند و عایق آنها فوم پلی اتیلن سبک است. برای اتصال آنتن رادیو و تلویزیون و ارسال سیگنال‌های رادیویی و همچنین مصارف عمومی مورداستفاده قرار می‌گیرند. نمایندگی سیم و کابل مشهد در تهران اطلاعات موردنیاز شما در مورد کابل‌های رادیویی در اختیار شما قرار خواهد داد.

کابل‌ها کنترل و ابزار دقیق

·        کابل قابل انعطاف شیب دار

·        کابل ابزار دقیق آرموردار

·        کابل ابزار دقیق

·        کابل کنترل قابل انعطاف

·        کابل کنترل غیرقابل انعطاف

کابل ابزار دقیق

این گونه سیم‌ها و کابل‌ها از جنس مس نرم شده هستند و عایقی از جنس پی وی سی دارند. نمایندگی سیم و کابل مشهد سفارش‌های مربوط به این محصولات را قبول می‌کند. در ضمن این شرکت گارانتی مشخصی برای محصولات در نظر گرفته است.

سیم و کابل خودرویی

·        سیم خودرویی AVS

·        سیم خودرویی ISO 6722

·        کابل شیلد دار T2

·        کابل شیلد دار AVSS

به طور کلی کابل‌های خودرو معمولاً از جنس مس نرم و تابیده‌شده هستند. این سیم‌ها بسیار نازک هستند و در مصارف خودرویی کاربرد دارند.

کابل‌های جوش و هالوژن فری

شامل کابل جوش NBR است. این نوع کابل‌ها نیز از طریق دفتر فروش سیم و کابل مشهد، با نازل‌ترین قیمت‌ها قابل تهیه هستند. اگرچه قیمت سیم و کابل مشهد بسیار مناسب است، اما به شما اطمینان می‌دهیم که از مواد اولیه مرغوب در ساخت این محصولات استفاده‌شده است.

 سیم‌های لخت شبکه هوایی و کابل خودنگهدار

·        ACSR

·        کابل خودنگهدار

کابل‌های خودنگهدار خود در انواع مختلفی مانند دو سیمه، سه سیمه، چهار سیمه، پنج سیمه و شش سیمه تهیه و تولید می‌شوند. به طور کلی کابل‌های خودنگهدار از آلومینیوم تابیده‌شده تولید می‌شوند. عایق این گونه کابل‌ها پلی اتیلن کراسیلینگ است.

کابل خود نگهدار

این کابل‌ها برای اتصالات مدارهای روشنایی و فرمان‌های الکتریکی مورداستفاده قرار می‌گیرند.