سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سیم و کابل

نظر

خرید سیم و کابل 

همانطور که میدانید سیم و کابل یکی از کالاهای مهمی است که در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . پس توجه به کیفیت سیم و کابل از اهمیت بالایی برخوردار است در این مقاله می خواهیم در مورد خرید سیم و کابل صحبت کنیم و به مواردی که در خرید سیم و کابل باید به آن توجه داشت اشاره خواهیم کرد و همچنین به معرفی برند های معروف تولید سیم و کابل خواهیم پرداخت  .

سیم و کابل بر اساس نوع کاربرد آن در دو نوع روکار و توکار مورد استفاده قرار می گیرد و در سه سطح ولتاژ فشار ضعیف ، فشار متوسط و فشار قوی تولید می شود .

نکاتی که باید در خرید سیم و کابل به آن توجه داشت این است که در پروسه ساخت سیم و کابل باید استاندارد های بین المللی IEC و VDE را رعایت گردد و همینطور شرکت تولیدی سیم و کابل باید این استاندارد ها را توسط آزمایشگاه های مربوطه پاس نماید .

متاسفانه برخی از شرکتها با رعایت نکردن این استاندارد ها خسارات جبران ناپذیری را به مصرف کننده وارد می کنند ، برای همین مصرف کنندگان برای خرید سیم و کابل باید به شرکت هایی مراجعه کنند که از رزومه و پیشینه قابل قبولی برخوردار باشند .

شرکتهای زیادی در زمینه تولید سیم و کابل فعالیت دارند که در اینجا به معرفی برخی از آنها که دارای سوابق خوبی هستند اشاره خواهیم کرد .

سیم و کابل خراسان افشارنژاد ، سیم و کابل ابهر ، سیم و کابل مشهد ، سیم و کابل یزد ، سیم و کابل کاشان ، و سیم و کابل آرین ابهر شرکتهایی معتبری هستند که میشود برای خربد سیم و کابل به آنها مراجعه کرد و در کلیه استانهای ایران دارای نمایندگی می باشند و همچنین فروشگاه های اینترنتی معتبری نیز در دسترس مصرف کنندگان هستند که می توانید با مراجعه به آنها جهت خرید سیم و کابل اقدام نمایید .

فروشگاه اینترنتی گردسوز یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبری است که با اخذ نمایندگی برخی از برند های  معروف اقدام به فروش انواع سیم کابل از قبیل سیم و کابل ساختمانی ، کابلهای فشار ضعیف و کابلهای فشارمتوسط مسی و الومینیومی می پردازد .

شما می توانید برای خرید سیم و کابل به وب سایت گردسوز  آدرس gerdsooze.com مراجعه کنید و از آخرین قیمتها و تخفیفاتی که در این فروشگاه در نظر گرفته شده است بهره مند شوید .